Podpora a rozvoj klimatického vzdělávání
se zaměřením na locus of control

ÚvodO projektuPartneřiAktualityMedailonky expertů

Aktuality

Vzdělávací workshopy a školení

6. 10. 2025, Ostrava

V rámci přípravy na projektový experiment, který proběhne v roce 2026, jsme zahájili vzdělávací workshopy a školení pro naše experimentální pedagogy. Na konci září se pod vedením profesora Jiřího Dostála na fakultní včelnici Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci uskutečnil prezenční workshop „Včelaření ve školních podmínkách se zaměřením na klimatické změny v kontextu locus of control“, který svým didaktickým zaměřením nabídl účastníkům zážitkovou formou osvojit si praktické dovednosti, ale i hlouběji porozumět své roli v globálním dění. První říjnový den pak na Ostravské univerzitě proběhl vzdělávací workshop „Jak učit o klimatu“. Vedl jej Mgr. Jakub Opršal, který působí ve středisku SEVER Horní Maršov, kde se věnuje klimatickému vzdělávání. Zaměřil se zejména na problematiku získávání ověřených informací o změně klimatu a jak o ní správně učit.

Fotogalerie: skrýt fotogalerii
Velikost náhledů fotografií:

Internetové stránky projektu

27. 1. 2025, Ostrava, Praha

Byly připraveny a zpřístupněny internetové stránky projektu. Stránky budou v průběhu řešení aktivity postupně aktualizovány a doplňovány o aktuální informace o postupu řešení a o realizované výstupy a výsledky.

Zahájení projektu

1. 1. 2025, Ostrava

Projekt byl zahájen. Práce byly zahájeny nezbytnými a administrativními činnostmi.

Datum poslední aktualizace stránky: 6.10.2025

Kontakt

Výzkumný ústav vodohospodářský T. G. Masaryka, v.v.i.
Podbabská 2582/30
160 00 Praha 6
Česká republika

http://www.vuv.cz

Kontaktní osoba k projektu za řešitele

Ing. Robert Kořínek, Ph.D.
robert.korinek@vuv.cz
+420 595 134 823

Technicky zajišťuje

Hydroekologický informační
systém VÚV TGM
(HEIS VÚV)

http://heis.vuv.cz
© Copyright: Výzkumný ústav vodohodpodářský T. G. Masaryka, veřejná výzkumná instituce. Design: Jiří Picek. 2025. Fotografie: řešitelé projektu, není-li uvedeno jinak. Statistika přístupů
s